معجزه آرامش

خدا . آرامش . لبخند

معجزه آرامش

خدا . آرامش . لبخند

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۹
فروردين

نکات مهم در قانون جذب کائنات :

 

۱_ بر اساس قانون جذب کائنات، هر چیزی را که بخواهید می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن برسید. برای کائنات اصلاً فرقی نمی کند که هدف و خواسته شما چقدر بزرگ باشد، به عنوان مثال جذب یک میلیون تومان با جذب یک میلیارد برای کائنات فرقی ندارد .

۲_ به کائنات ایمان داشته باشید که شما را به آن چیزی که میخواهید می رسانند، داشتن ایمان یکی از ملاک های بزرگ در قانون جذب است .

۳_ سعی نکنید بفهمید که چگونه کائنات شما را به آن چیزی که میخواهید می‌رسانند. خیلی از افراد از این طریق جذب شان را خراب میکنند. شما هرگز نمی توانید به جای کائنات فکر کنید. پس بعد از درخواست به کائنات خواسته و اهدافتان را رها کنید و مطمئن باشید به آن چیزی که می خواهید می رسید .

  • عابدین زاده
۲۹
فروردين

 

شما این کار را از طریق فکر مثبتی که دارید، انجام می دهید. شما با تجسم یک تصویر ذهنی از آنچه می خواهید به دست بیاورید یا با تکرار مداوم آن در ذهنتان، هر آنچه که می خواهید را وارد زندگی خود می کنید. به عبارت دیگر ، شما از قدرت ذهن ، افکار ، تخیل و کلمات خود استفاده می کنید.

از زمان های قدیم تا به امروز همیشه افرادی بوده اند که از این قانون و نحوه استفاده از آن اطلاع داشتند. آنها می دانستند که تکرار این فکر مثبت روز به روز باعث می شود که آنچه می خواهند در زندگی آنها تحقق و تجلی یابد.

  • عابدین زاده
۲۹
فروردين

 

برای رسیدن به خواسته و هدف که دارید شما باید این سه مرحله از قانون جذب کائنات را درست پشت سر بگذارید .

اگر این مراحل را درست انجام دهید و هیچ شکی نداشته باشید و به کائنات اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید با آن هدف و خواسته که دارید می رسید .

قانون جذب کائنات به سه مرحله تقسیم می شود :

  1. درخواست
  2. باور
  3. دریافت
  • عابدین زاده
۲۹
فروردين

رابطه قانون جذب کائنات با افکار و ذهن :

 

بر اساس قانون جذب کائنات، بین کائنات و افکارتان یک رابطه وجود دارد . خداوند کائنات را طوری برنامه ریزی کرده است که می تواند انرژی و ارتعاشی که از ذهنتان ارسال می شود را دریافت کنند و با توجه به آن، خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگیتان کنند .

با توجه به قانون جذب کائنات، افکارتان می تواند انرژی و ارتعاشی که ذهنتان تولید میکند را کنترل کند، و احساسات به شما می گوید که الان در حال فرستادن چه ارتعاش و انرژی به کائنات هستید.

زمانی که احساس خوبی داشته باشید، دارید به خواسته و اهدافتان نزدیک میشوید و زمانی که احساساتتان بد باشد دارید ناخواسته هایتان را جذب میکنید .

طبق قانون جذب یک سری از عوامل بیرونی می‌تواند احساساتتان را تغییر دهد، فکر کردن به یک خاطره خوب، موفقیت مالی گذشته، گوش دادن به آهنگ های شاد، دیدن تصاویر عکس خواسته هایتان و … می‌تواند در شما احساس خوبی را ایجاد کند و همین احساس خوب باعث ایجاد اتفاقات خوب در زندگی شما می شود .

  • عابدین زاده
۲۹
فروردين

در این قسمت قصد داریم ساختار ذهن و افکار انسان ها را از نظر قانون جذب کائنات بررسی کنیم . ذهن انسان از سلول های نورونی تشکیل شده است. این سلول ها به گونه ای ساخته شده اند که همیشه و در همه زمان به جز خواب در حال تولید انرژی و ارتعاش هستند. افکاری که درون ذهنتان می آید همان انرژی و ارتعاش هایی هستند که این سلول ها تولید می‌کنند .

فقط در بیداری انسان این انرژی تولید می شود یعنی شما هر وقت بیدار باشید در حال فرستادن انرژی و ارتعاش هستید و تنها زمانی که افکار و ذهن تان این انرژی را تولید نمی کنند در خواب است . شما در خواب نمی توانید فکر کنید.

  • عابدین زاده
۲۹
فروردين

بر اساس قانون جذب کائنات، احساساتی که دارید یک راهنما و مسیریاب بسیار قدرتمند در جهت اهداف و خواسته هایتان است، یعنی احساسات به شما نشان می دهد که به آن خواسته و هدفی که دارید میرسید یا نه ؟ برای آنکه متوجه شوید به خواسته و هدف که دارید نزدیک یا دور می شوید بهترین راه توجه کردن به احساساتتان است .

در کل افکار ما زندگی ما را میسازد , و از طریق احساساتمان می‌توانیم بفهمیم که افکار ما درست است یا اشتباه . بر اساس قانون جذب کائنات برای آنکه متوجه شوید به چه چیزی دارید فکر می کنید باید به احساسات خود نگاه کنید .

  • عابدین زاده