معجزه آرامش

خدا . آرامش . لبخند

معجزه آرامش

خدا . آرامش . لبخند

مراحل قانون جذب کائنات :

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۵۰ ب.ظ

 

برای رسیدن به خواسته و هدف که دارید شما باید این سه مرحله از قانون جذب کائنات را درست پشت سر بگذارید .

اگر این مراحل را درست انجام دهید و هیچ شکی نداشته باشید و به کائنات اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید با آن هدف و خواسته که دارید می رسید .

قانون جذب کائنات به سه مرحله تقسیم می شود :

  1. درخواست
  2. باور
  3. دریافت

1_درخواست کردن آرزو و خواسته ها :

اولین مرحله ی قانون جذب کائنات، درخواست کردن خواسته و اهدافتان به جهان و کائنات است، خواستن از کائنات یک فرصت و موقعیتی است تا در مورد چیزی که میخواهیم از کائنات درخواست کنید.

به محض درخواست از کائنات ذهنتان انرژی و ارتعاش آن خواسته و هدفتان را ارسال میکند . باید در ارسال خواسته خود دقت کنید , تا فرکانس و انرژی را که به کائنات ارسال میکنید در جهت آن خواسته و هدف باشد .

خیلی از افراد در این مرحله دچار مشکل می‌شوند و فکر می کنند ارتعاش خواسته شان را به کائنات درست ارسال کرده اند در حالی که فرکانس ناخواسته شان را به کائنات فرستاده اند . در ادامه بیشتر شما را با روش های درخواست از کائنات و اینکه چگونه از کائنات درخواست کنیم آشنا خواهیم کرد .

2_باور کردن هدف و خواسته خود :

 

شما باید باور کنید که با آن چیزی که میخواهید میرسید، طبق قانون جذب کائنات باور کردن شامل حرف زدن , فکر کردن و… می باشد.

بهترین راه برای آنکه خواسته و هدف تان را باور کنید، احساس کردن آن درون زندگیتان است . شما باید به گونه‌ای رفتار کنید که انگار به آن خواسته و هدف که دارید رسیده اید .

یکی از مهمترین و موثرترین مراحل قانون جذب کائنات، مرحله باور و احساس خواسته است که خیلی از افراد در این مرحله جذب شان را خراب میکند .

3_دریافت و رسیدن به آن چیزی که میخواهید :

بر اساس قانون جذب کائنات، دریافت کردن خواسته و هدف شامل احساساتی است که در شما ایجاد می شود . اگر احساس خوب در جهت خواسته و اهدافتان داشته باشید در این لحظه کائنات شما را به آن چیزی که می خواهید میرسانند .

این قانون جذب کائنات است که می گوید برای جذب ثروت و پول , به بی پولی و نبودن شغل تمرکز نکنید و به جای آن به ثروت و شغل رویایی خود فکر و تمرکز کنید .

شما باید همان احساسی را در خود ایجاد کنید که الان با آن شغل و پولی که میخواهید رسیده اید، همین کار باعث می‌شود آن پول و شغل مورد نظر با ساده ترین روش ممکن وارد زندگیتان بشود .

اگر رابطه خوبی ندارید هرگز نباید با رابطه الان خود نگاه کنید، خودتان را در یک رابطه عالی و خوب ببینید تا رابطه مورد نظرتان را جذب کنید .

اگر می‌خواهید به ماشین یا خانه مورد نظر خود برسید و آن را جذب کنید هرگز نباید به وضع مالی الانتان که این پول را دارید فکر کنید و باید خودتان را در وضعی ببینید که انگار صاحبان خانه و یا ماشین شده اید .

اگر کلیه مراحل را درست انجام دهید مطمئن باشید به آن خواسته به هدفی که دارید می رسید .

  • عابدین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی