معجزه آرامش

خدا . آرامش . لبخند

معجزه آرامش

خدا . آرامش . لبخند

ساختار ذهن و افکار انسان بر اساس قانون جذب

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۱۲ ب.ظ

در این قسمت قصد داریم ساختار ذهن و افکار انسان ها را از نظر قانون جذب کائنات بررسی کنیم . ذهن انسان از سلول های نورونی تشکیل شده است. این سلول ها به گونه ای ساخته شده اند که همیشه و در همه زمان به جز خواب در حال تولید انرژی و ارتعاش هستند. افکاری که درون ذهنتان می آید همان انرژی و ارتعاش هایی هستند که این سلول ها تولید می‌کنند .

فقط در بیداری انسان این انرژی تولید می شود یعنی شما هر وقت بیدار باشید در حال فرستادن انرژی و ارتعاش هستید و تنها زمانی که افکار و ذهن تان این انرژی را تولید نمی کنند در خواب است . شما در خواب نمی توانید فکر کنید.

افکار انسان به دو دسته تقسیم میشود :

  1. افکار منفی
  2. افکار مثبت

افکار مثبت در جهت خواسته و اهدافتان اما افکار منفی در جهت ناخواسته و چیزهایی که نمی‌خواهید میباشد . برای اینکه متوجه شوید افکارتان خوب است یا بد باید به احساس خود توجه کنید .

اگر به هر چیز فکر کردید و دیدید که احساس بدی دارید این نشانه این است که انرژی و ارتعاشی که به کائنات ارسال میکنید در جهت ناخواسته هایتان است و دارید از آن هدف تان دور می شوید .

اما اگر دیدید به چیزی که دارید فکر می‌کنید یک حس خوب و عالی در دل تان ایجاد شد نشانه این است که دارید راه را درست می روید و به خواسته و هدفتان نزدیکتر می شوید .

به عنوان مثال :

اگر وضع مالی مناسبی ندارید و فقط به بی پولی و وضع الانتان فکرمی کنید , ذهنتان در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی می باشد .

 

کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت میکنند آن ناخواسته یا خواسته را وارد زندگیتان می کنند .

اگر دارید به بی پولی، نبود شغل، رابطه خراب، نبود دختر و پسر سالم و… فکر می کنید کائنات بیشتر این ناخواسته ها را وارد زندگیتان می‌کنند، اما اگر وضع مالی مناسبی ندارید و افکارتان را درست کنید که احساستان خوب شود یعنی داری راه را درست می روید و به خواسته و هدفتان نزدیک تر میشوید و کائنات ساده ترین راه را در جهت اینکه به خواسته و هدفی که دارید برسید درجلوی پایتان قرار می دهند. تنها وظیفه شما این است که افکارتان را درست کنید .

زمانی افکارتان درست است که احساس خوبی داشته باشید و برای درست کردن افکار مثبت در جهت خواسته و رفع آن باید تمرین کنید. بهترین راه تمرین کردن در جهت خواسته و هدفی که دارید این است که تمارین را درست انجام دهید و اصول تمرین کردن را بدانید .

هر فکری که درون ذهنتان می آید دارای یکسری انرژی و ارتعاش است , که این انرژی به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود و کائنات پاسخ آن را به شما میدهند . در قسمت اعضای ویژه سایت یک سری تمرین قدرتمند قانون جذب و قرار دادیم که با ثبت نام در این بخش میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید .

  • عابدین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی