معجزه آرامش

خدا . آرامش . لبخند

معجزه آرامش

خدا . آرامش . لبخند

نکات مهم در قانون جذب کائنات :

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۵۸ ب.ظ

نکات مهم در قانون جذب کائنات :

 

۱_ بر اساس قانون جذب کائنات، هر چیزی را که بخواهید می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن برسید. برای کائنات اصلاً فرقی نمی کند که هدف و خواسته شما چقدر بزرگ باشد، به عنوان مثال جذب یک میلیون تومان با جذب یک میلیارد برای کائنات فرقی ندارد .

۲_ به کائنات ایمان داشته باشید که شما را به آن چیزی که میخواهید می رسانند، داشتن ایمان یکی از ملاک های بزرگ در قانون جذب است .

۳_ سعی نکنید بفهمید که چگونه کائنات شما را به آن چیزی که میخواهید می‌رسانند. خیلی از افراد از این طریق جذب شان را خراب میکنند. شما هرگز نمی توانید به جای کائنات فکر کنید. پس بعد از درخواست به کائنات خواسته و اهدافتان را رها کنید و مطمئن باشید به آن چیزی که می خواهید می رسید .

۴_ در دنیای کائنات چیزی به نام زمان وجود ندارد، اصلا مشخص نیست که چقدر باید زمان بگذارید تا به آن چیزی که میخواهید برسید . تنها چیزی که سرعت رسیدن به خواسته تان را افزایش می دهد فرستادن ارتعاش مثبت و خوب نگه داشتن احساستان است .

۵_ همیشه تمرین کنید، برای خوب نگه داشتن احساس و ارسال ارتعاش مثبت به کائنات باید تمرین کنید، یکی از قوی ترین راه ها برای آنکه کنترل ذهنتان را در دست بگیرید تمرین کردن است . برای تمرین کردن حداقل یک ساعت در روز برای ذهنتان زمان بگذارید .

۶_ بر اساس قانون جذب  شما میتوانید هر آنچه را که انتخاب میکنید داشته باشید و اصلا مهم نیست که چقدر بزرگ باشد.

۷_ قانون جذب کائنات می گوید : هر چیزی شبیه افکارتان را جذب میکنید، وقتی افکارتان در جهت رویاهایتان باشد و احساس خوب داشته باشید به آن رویا و هدفی که دارید خواهید رسید.

۸_ قانون جذب کائنات یک قانون طبیعی است، و در همه زمان و همیشه در حال عمل کردن است. این قانون کاری به بد و خوب ندارد، همه چیز را بر اساس افکارتان به شما میدهد.

9 _ قانون جذب یک قانون ثابت و دائما فعال است، که شما آن را باور کنید و چه نکنید، چه آن را بفهمیم و چه نفهمید این قانون برای تمام افراد کار میکند.

۱۰_ قانون جذب کائنات یک قانون آفرینش است، یعنی شما میتوانید با این قانون هر زندگی که دوست دارید داشته باشید را برای خود بسازید.

۱۱_ زندگی الان شما با توجه به افکار گذشته تان ساخته شده است، حال برای آنکه زندگی الانتان را تغییر بدهید باید افکار و طرز فکرتان را عوض کنید.

۱۲_ اگر میخواهی چیز را درون زندگی خود تغییر دهید،  باید افکارتان را عوض کنید. با تغییر افکارتان انرژی و ارتعاش که به کائنات می‌دهید عوض می شود.

۱۳_ افکارتان شبیه به یک طناب است، شما با طناب نمی توانید چیزی را از خودتان دور کنید . شما به هرچیزی فکر کنید آن را به طرف خودتان میکشید و جذب میکنید.

14_کل جهان از انرژی ساخته شده است و انرژی های هم نام و مشابه هم یکدیگر را جذب میکند، برای آنکه به خواسته و هدف که دارید برسید باید با آن هم ارتعاش شوید و تنها راه هم جهت شدن با خواسته خود تمرین مداوم و زیاد است .

  • عابدین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی